niedziela, 18 lipca 2010

Ulubione Kosmetyki.


Jest to Cień do powiek Essence ( zółty matowy )
Kupilam go za 1,59 € .
Nr, 17 HOT SPOT .
Polecam gdyż, Lekko sie go rozprowadza nie osypuje się. Cena przyzwoita ,
w Polsce nie mam pojęcia ile kosztuje ale z moich "obliczen"
około 5-6 złoty.
POLECAM




Błyszczyk z Maybelline new york. Niewiem czy ta seria jest też w Polsce.
Ja kupiłam go za 1, 49 € i jestem mega zadowolona , usta sie nie lepią,
długo jest na ustach , i co najwazniejsze regeneruje zniszczone usta.
KOCHAM GO I POLECAM



Maskara również MNY
Niewiem ile kosztowała ponieważ dostałam ją od Mamusi. :*
Bardzo jej za nią dziekuję , Maskara pogubia włoski i lekko wydłuza , lecz ma jeden
minusik. Sklaja troszkę rzesy, ale da się łatwo rozkleic przeczesując szczoteczką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz