wtorek, 20 lipca 2010

Bazy pod cienie


Pomyślałam sobie, że napiszę słów parę na temat bazy pod cienie, ponieważ pojawia się ona w każdym opisie makijażu i pewnie niektóre z Was zastanawiają się po co w ogóle takie "cóś" jest potrzebne;) Już rzucam trochę światła na ten temat:)
Po pierwsze, dlaczego warto kupić? Baza pod cienie pozwala utrzymać makijaż przez cały dzień i w każdych warunkach, zwiększa ich intensywność i co najważniejsze! jeśli masz silnie "załamaną" powiekę, czyli pobrużdżoną:P, baza zapobiegnie zbieraniu się cieni w załamaniach (sama mam z tym problem i przede wszystkim za to kocham bazę pod cienie).
Teraz kiedy już wiesz dlaczego warto ją mieć przedstawię kilka opcji zakupu. Powyżej umieściłam zdjęcie moich propozycji.

Baza nr1 (Joko, Virtual) to według mnie najlepszy wybór za niewielką cenę - baza kosztuje zaledwie 9-10zł, jest gęsta i wydajna, dzięki temu też nie ma problemu z jej nakładaniem (ciężko jest nałożyć za dużo). Jest jeszcze jeden plus:) A mianowicie jakościowo i konsystencją praktycznie nie różni się od bazy ArtDeco (nr 2), która kosztuje już około 35zł. Natomiast baza nr 3 to również kosmetyk firmy Joko, z tym że wersja Exclusive. Moim zdaniem jest gorsza ze względu na zbyt "puszystą" konsystencję - za dużo się jej nabiera i już tak dobrze nie wchłania się w powiekę. Tylko wygląd jest bardziej ekskluzywny ale za tą przyjemność musimy już zapłacić ok 20zł.

Z mojej strony to tyle:) Jeśli macie pytania, piszcie - zawsze postaram się udzielić odpowiedzi. Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz