czwartek, 19 sierpnia 2010

Kosmetyki Essence



Chciałabym Wam polecić świetne kosmetyki firmy Essence. Zauroczyło mnie w nich wiele rzeczy: niesamowita kolorystyka, częste zmiany kolorów, wielki, wielki wybór rodzai kosmetyków (od kolorowych po pielęgnacyjne) i świetna jakość za dobrą cenę. Co do cen właśnie, wahają się od kilku do góra dwudziestu-paru złotych. Firma jest dostępna w większości sieci drogerii Natura.
Gorąco polecam aby zajrzeć na ich stronkę. Można tam zobaczyć wszystkie produkty i kolorystykę. http://www.essence.eu/pl/home.html


I zwracam uwagę fankom Zmierzchu!:) Zobaczcie jaki rarytas przygotowała firma na najbliższy czas:D

Gorąco pozdrawiam

4 komentarze:

  1. ja z tej firmy mam błyszczyk z zaćmenia :D :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Kosmertyki są super ja kupuje tylko wprawdzie je jesli chodzi o oczy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają świetny puder/podkład mineralny (który rzeczywiści jest mineralny a nie jak te ściemy z Rimmela np.) i genialne lakiery do paznokci oraz odżywki i inne bajery do pielęgnacji dłoni. Bardzo polecam:]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam cała kolekcję ze zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń