niedziela, 8 sierpnia 2010

Genialne tusze:)


Witam po długiej nieobecności (niestety:( ). Dzisiaj o tuszach, które z powodzeniem mogę polecić każdej z Was, bo używałam ich na najróżniejsze rzęsy i naprawdę są świetne:)
  • mój numer Jeden:] Maybelline Colossal Volum' Express; jest kilka powodów dla, których go uwielbiam i polecam gorąco, po pierwsze ma gęstą, dużą szczoteczkę, która nie skleja rzęs i nie nabiera za dużo tuszu(nawet kiedy maskara jest nowa, a jest to częsty problem:/), po drugie niesamowicie wyciąga rzęsy, nawet bardzo cienkie i delikatne (jak moje), po trzecie naprawdę niewiele kosztuje za dużą pojemność ~10ml (cena od 20 do 28zł w zależności od promocji), i wreszcie po czwarte ale nie mniej ważne:) zawiera kolagen, który najlepiej odżywia rzęsy, wzmacnia je i nabłyszcza, co daje bardzo głęboką czerń. Jest naprawdę świetny, to jeden z kosmetyków, od których jestem uzależniona:D
  • numer dwa: to nowsza wersja Colossal'a, czyli Flasies Volum' Express, ma ulepszoną szczoteczkę, która dokładniej tuszuje rzęsy, jest też trochę droższy jak to z nowościami. Nie jestem na razie w stanie potwierdzić, czy jest lepszy, czy gorszy od swojego poprzednika, bo nie zdążyłam go na tyle wypróbować. Dam znać jak to ustalę:]
  • i numer trzy: Max Factor 2000 Calorie, też niesamowita szczoteczka, idealnie wyprofilowana do oka i bosko tuszuje, nie trzeba rozczesywać rzęs po tuszowaniu żeby wyglądały naturalnie, jego jedyny minus to cena (~30-40zł, no chyba że jest promocja to trochę taniej) i wielkość jest mniejsza ok 8ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz